Notice: file_put_contents(): write of 8192 bytes failed with errno=122 Disk quota exceeded in /home/rshsir/public_html/wp-content/plugins/elementor/core/files/base.php on line 194

Warning: file_put_contents(): Only 8192 of 33656 bytes written, possibly out of free disk space in /home/rshsir/public_html/wp-content/plugins/elementor/core/files/base.php on line 194

خطای پایگاه‌دادهٔ وردپرس : [Duplicate entry '0' for key 'PRIMARY']
INSERT INTO `lhjfkjbwe_postmeta` (`post_id`, `meta_key`, `meta_value`) VALUES (7981, '_elementor_css', 'a:6:{s:4:\"time\";i:1711696350;s:5:\"fonts\";a:5:{i:0;s:25:\"iranyekanwebregular_FaNum\";i:1;s:22:\"iranyekanwebbold_FaNum\";i:8;s:27:\"iranyekanwebextrabold_FaNum\";i:9;s:17:\"IRANSansWeb_Light\";i:12;s:23:\"IRANSansWeb_FaNum_Light\";}s:5:\"icons\";a:5:{i:0;s:3:\"svg\";i:4;s:10:\"fa-regular\";i:5;s:8:\"fa-solid\";i:8;s:0:\"\";i:15;s:9:\"fa-brands\";}s:20:\"dynamic_elements_ids\";a:1:{i:0;s:8:\"318a47ee\";}s:6:\"status\";s:4:\"file\";i:0;s:0:\"\";}')


Notice: file_put_contents(): write of 4873 bytes failed with errno=122 Disk quota exceeded in /home/rshsir/public_html/wp-content/plugins/elementor/core/files/base.php on line 194

Warning: file_put_contents(): Only 20480 of 25353 bytes written, possibly out of free disk space in /home/rshsir/public_html/wp-content/plugins/elementor/core/files/base.php on line 194

خطای پایگاه‌دادهٔ وردپرس : [Duplicate entry '0' for key 'PRIMARY']
INSERT INTO `lhjfkjbwe_postmeta` (`post_id`, `meta_key`, `meta_value`) VALUES (7944, '_elementor_css', 'a:6:{s:4:\"time\";i:1711696350;s:5:\"fonts\";a:5:{i:0;s:17:\"فونت دانا\";i:3;s:27:\"iranyekanwebextrabold_FaNum\";i:4;s:23:\"IRANSansWeb_FaNum_Light\";i:5;s:22:\"iranyekanwebbold_FaNum\";i:7;s:25:\"iranyekanwebregular_FaNum\";}s:5:\"icons\";a:3:{i:0;s:8:\"fa-solid\";i:3;s:3:\"svg\";i:6;s:0:\"\";}s:20:\"dynamic_elements_ids\";a:2:{i:0;s:8:\"68c5ec47\";i:1;s:7:\"bfeb783\";}s:6:\"status\";s:4:\"file\";i:0;s:0:\"\";}')

بررسي مقدار تاب داشتن ميل لنگ، پیاده کردن میل لنگ و برداشتن آن

وبلاگ

پیاده کردن میل لنگ

پیاده کردن میل لنگ و بررسی مقدار تاب داشتن آن

پیاده کردن میل لنگ و بررسی مقدار تاب داشتن آن به شرح زیر است:

بررسی مقدار تاب داشتن میل لنگ

میل لنگ را روی پایه V شکل قرار دهید.

مقدار تاب میل لنگ را در محور ثابت وسط با استفاده از میکرومتر اندازه گیری کنید. اگر مقدار تابیدن بیشتر از حداکثر مقدار مجاز باشد، میل لنگ را تعویض کنید.

حداکثر مقدار تابیدگی ۰۳/۰ میلی متر

پیاده کردن میل لنگ

میل لنگ قطعه­ای است که حرکت خطی پیستون­ها را به حرکت دورانی تبدیل می­کند. میل لنگ از نیروی ایجاد شده توسط پیستون برای حرکت دایره­ای استفاده می­کند تا چرخ­های وسیله نقلیه را بچرخاند. میل لنگ بزرگترین قطعه در موتور ماشین است. برای اینکه میل لنگ به درستی کار کند باید به طور کامل توسط روغن روان کاری شود تا اصطکاک ایجاد نشود و حرکت نرمی داشته باشد.

به دلیل گرمای زیادی که میل لنگ­ها ایجاد می­کنند غالبا  از فولاد یا آلیاژهای فولاد ساخته می شوند. در ساخت آنها از ترکیب فلزاتی همچون کروم و نیکل استفاده می­شود. برای سهولت حرکت میل لنگ حول محورش از قطعه ای به نام یاتاقان استفاده می شود. فلایویل در بخش انتهایی میل لنگ به کار می­رود و از لغزش میل لنگ جلوگیری می­کند.

کاسه نمدهای به کار رفته در میل لنگ از مواد با دوام و قابل اطمینانی ساخته شده است.که می تواند در محیط پر فشار میل لنگ به خوبی عمل کنند. کاسه نمدها ممکن است از سیلیکون یا لاستیک ساخته شده باشند. اگر چه آنها برای تحمل فشار و درجه حرارت بالا طراحی شده اند ممکن است در طول زمان و بر اثر ضربه­های میل لنگ آسیب ببینند.

پیاده کردن میل لنگ

مراحل انجام کار پیاده کردن میل لنگ:

۱- موتور سیلندر را چرخانده و از سمت سطح بالایی بلوکه سیلندر در آورید.

پیاده کردن میل لنگ

۲- پیچ­ های فلایویل را باز کرده و فلایویل را از روی میل لنگ پیاده کنید.

۳- به کمک سنبه شماره زن یاتاقان­های ثابت را از سیلندر یک به چهار شماره بزنید.

۴- پیچ­های یاتاقان­های ثابت را در چند مرحله و از وسط به کناره­ها باز کنید.

پیاده کردن میل لنگ

پیاده کردن میل لنگ

۵-کپه­های یاتاقان­های ثابت را با ضربه چکش لاستیکی در جای خود شل کنید.

۶- کپه­ های یاتاقان­ های ثابت را از روی میل لنگ بر دارید.

پیاده کردن میل لنگ

۷- میل لنگ را به آرامی از روی تکیه گاه آن روی بلوکه سیلندر، بلند کنید.

پیاده کردن میل لنگ

برداشتن میل لنگ

پیاده کردن میل لنگ

برای جلوگیری از تاب برداشتن میل لنگ، آن را از سمت فلانچ به صورت عمودی روی زمین قرار دهید و یا

آن را روی سطح کاملا مسطح به صورت افقی قرار دهید.

۸- یاتاقان­های ثابت و بغل یاتاقانی روی تکیه گاه میل لنگ را خارج کنید.

نکته

قبل از باز کردن میل لنگ، یک سینی محافظ برای جلوگیری از صدمه به رتور سیگنال میل لنگ آماده نمائید .

برای بستن میل لنگ، موتور را توسط رابط به پایه موتور متصل نمائید.

اگر در هنگام تعمیر موتور مقدار زیادی براده و یا ذرات ریز وجود دارد، نشانگر آن است که ممکن است یاتاقان­ها خراب شده باشند.

برای جلوگیری از فرسایش زودرس، بعد از تعمیر موارد زیر را انجام دهید :

  • مسیرهای روغن را به دقت تمیز نمائید .
  • روغن پاش را تعویض نمائید .
  • فیلتر روغن را تعویض نمائید .
نظرات شما عزیزان

خطای پایگاه‌دادهٔ وردپرس : [Duplicate entry '0' for key 'PRIMARY']
INSERT INTO `lhjfkjbwe_postmeta` (`post_id`, `meta_key`, `meta_value`) VALUES (7860, '_elementor_inline_svg', '<svg xmlns=\"http://www.w3.org/2000/svg\" width=\"100\" height=\"5\" viewBox=\"0 0 100 5\" fill=\"none\"><line x1=\"97.5\" y1=\"2.5\" x2=\"19.5\" y2=\"2.50001\" stroke=\"url(#paint0_linear_275_612)\" stroke-width=\"5\" stroke-linecap=\"round\"></line><line x1=\"8.5\" y1=\"2.5\" x2=\"2.5\" y2=\"2.5\" stroke=\"#F69095\" stroke-width=\"5\" stroke-linecap=\"round\"></line><defs><linearGradient id=\"paint0_linear_275_612\" x1=\"50.3482\" y1=\"2.36541e-05\" x2=\"17\" y2=\"3.36934e-05\" gradientUnits=\"userSpaceOnUse\"><stop stop-color=\"#ED242E\"></stop><stop offset=\"1\" stop-color=\"#F79095\"></stop></linearGradient></defs></svg>')

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جستجو مطالب
جستجو کردن

خطای پایگاه‌دادهٔ وردپرس : [Duplicate entry '0' for key 'PRIMARY']
INSERT INTO `lhjfkjbwe_postmeta` (`post_id`, `meta_key`, `meta_value`) VALUES (7860, '_elementor_inline_svg', '<svg xmlns=\"http://www.w3.org/2000/svg\" width=\"100\" height=\"5\" viewBox=\"0 0 100 5\" fill=\"none\"><line x1=\"97.5\" y1=\"2.5\" x2=\"19.5\" y2=\"2.50001\" stroke=\"url(#paint0_linear_275_612)\" stroke-width=\"5\" stroke-linecap=\"round\"></line><line x1=\"8.5\" y1=\"2.5\" x2=\"2.5\" y2=\"2.5\" stroke=\"#F69095\" stroke-width=\"5\" stroke-linecap=\"round\"></line><defs><linearGradient id=\"paint0_linear_275_612\" x1=\"50.3482\" y1=\"2.36541e-05\" x2=\"17\" y2=\"3.36934e-05\" gradientUnits=\"userSpaceOnUse\"><stop stop-color=\"#ED242E\"></stop><stop offset=\"1\" stop-color=\"#F79095\"></stop></linearGradient></defs></svg>')

جدیدترین مطالب

خطای پایگاه‌دادهٔ وردپرس : [Duplicate entry '0' for key 'PRIMARY']
INSERT INTO `lhjfkjbwe_postmeta` (`post_id`, `meta_key`, `meta_value`) VALUES (7860, '_elementor_inline_svg', '<svg xmlns=\"http://www.w3.org/2000/svg\" width=\"100\" height=\"5\" viewBox=\"0 0 100 5\" fill=\"none\"><line x1=\"97.5\" y1=\"2.5\" x2=\"19.5\" y2=\"2.50001\" stroke=\"url(#paint0_linear_275_612)\" stroke-width=\"5\" stroke-linecap=\"round\"></line><line x1=\"8.5\" y1=\"2.5\" x2=\"2.5\" y2=\"2.5\" stroke=\"#F69095\" stroke-width=\"5\" stroke-linecap=\"round\"></line><defs><linearGradient id=\"paint0_linear_275_612\" x1=\"50.3482\" y1=\"2.36541e-05\" x2=\"17\" y2=\"3.36934e-05\" gradientUnits=\"userSpaceOnUse\"><stop stop-color=\"#ED242E\"></stop><stop offset=\"1\" stop-color=\"#F79095\"></stop></linearGradient></defs></svg>')

عضویت در خبرنامه
فروشگاه

Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/rshsir/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/rshsir/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/rshsir/pu...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/rshsir/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35