Notice: file_put_contents(): write of 8192 bytes failed with errno=122 Disk quota exceeded in /home/rshsir/public_html/wp-content/plugins/elementor/core/files/base.php on line 194

Warning: file_put_contents(): Only -1 of 33656 bytes written, possibly out of free disk space in /home/rshsir/public_html/wp-content/plugins/elementor/core/files/base.php on line 194

خطای پایگاه‌دادهٔ وردپرس : [Duplicate entry '0' for key 'PRIMARY']
INSERT INTO `lhjfkjbwe_postmeta` (`post_id`, `meta_key`, `meta_value`) VALUES (7981, '_elementor_css', 'a:6:{s:4:\"time\";i:1711620264;s:5:\"fonts\";a:5:{i:0;s:25:\"iranyekanwebregular_FaNum\";i:1;s:22:\"iranyekanwebbold_FaNum\";i:8;s:27:\"iranyekanwebextrabold_FaNum\";i:9;s:17:\"IRANSansWeb_Light\";i:12;s:23:\"IRANSansWeb_FaNum_Light\";}s:5:\"icons\";a:5:{i:0;s:3:\"svg\";i:4;s:10:\"fa-regular\";i:5;s:8:\"fa-solid\";i:8;s:0:\"\";i:15;s:9:\"fa-brands\";}s:20:\"dynamic_elements_ids\";a:1:{i:0;s:8:\"318a47ee\";}s:6:\"status\";s:4:\"file\";i:0;s:0:\"\";}')


Notice: file_put_contents(): write of 4873 bytes failed with errno=122 Disk quota exceeded in /home/rshsir/public_html/wp-content/plugins/elementor/core/files/base.php on line 194

Warning: file_put_contents(): Only 20480 of 25353 bytes written, possibly out of free disk space in /home/rshsir/public_html/wp-content/plugins/elementor/core/files/base.php on line 194

خطای پایگاه‌دادهٔ وردپرس : [Duplicate entry '0' for key 'PRIMARY']
INSERT INTO `lhjfkjbwe_postmeta` (`post_id`, `meta_key`, `meta_value`) VALUES (7944, '_elementor_css', 'a:6:{s:4:\"time\";i:1711620264;s:5:\"fonts\";a:5:{i:0;s:17:\"فونت دانا\";i:3;s:27:\"iranyekanwebextrabold_FaNum\";i:4;s:23:\"IRANSansWeb_FaNum_Light\";i:5;s:22:\"iranyekanwebbold_FaNum\";i:7;s:25:\"iranyekanwebregular_FaNum\";}s:5:\"icons\";a:3:{i:0;s:8:\"fa-solid\";i:3;s:3:\"svg\";i:6;s:0:\"\";}s:20:\"dynamic_elements_ids\";a:2:{i:0;s:8:\"68c5ec47\";i:1;s:7:\"bfeb783\";}s:6:\"status\";s:4:\"file\";i:0;s:0:\"\";}')

کاسه نمد دو طرفه پنوماتیک | کاسه نمد پمپ های اسکرو | برترین فروشگاه کاسه نمد ایران

وبلاگ

کاسه نمد دو طرفه پنوماتیک

کاسه نمدهای دو طرفه پنوماتیک

فروشگاه کاسه نمد ایران

کاسه نمد دو طرفه پنوماتیک

کاسه نمدهای دوطرفه پنوماتیک

کاسه نمد دو طرفه پنوماتیک یک نوع کاسه نمد هیدرولیکی ست که دارای مقاومت زیاد در برابر فشار بالای روغن است و معمولا برای شفت هایی که دارای حرکت رفت و برگشتی هستند ،  استفاده می شود.

کاسه نمد های پنوماتیک اغلب دارای لبه کربن یا فسفر هستند و از نوع کاسه نمد های فشار قوی ساخته می شوند که بتوانند فشار گاز یا خلا را تحمل کنند .

انواع کاسه نمد دو طرفه پنوماتیک :
کاسه نمد های پنوماتیک به صورت تک لبه ، دو لبه و گاهی به شکل سه لبه نیز تولید و مصرف می شوند .

 

این کاسه نمد های پنوماتیک در پمپ هایی که هم تحت فشار هوای خشک و هم غیر خشک هستند ، استفاده می شوند .

از مثال های کاربرد کاسه نمد های پنوماتیک ، می توان پمپ های اسکرو را نام برد .

این محصول در را انواع قالب ها ، در اختیار داشته و آماده اخذ سفارش از شما بازدیدکننده محترم سایت می باشد.

کاسه نمد یا درزگیر جدا سازی دو قطعه که حرکت دورانی دارند و یا در حالت ساکن اند می باشد.
به کاسه نمد اصطلاحا آب بند نیز گفته می شود.

نکاتی که مصرف کننده کاسه نمد باید مطلع باشد:

در برخی کاسه نمدها یک لاستیک وجود دارد  که از پشت با یک فنر دایره ای شکل تقویت شده .

در اکثر کاسه نمدها یک لبه مانع لاستیکی نیز برای جلوگیری از ورود مواد خارجی و آلودگی ها به داخل تجهیزات در نظر گرفته میشود.

گرمای بالای بین لبه اب بندی وشفت گردان گاهی اوقات از ۱۵۰ درجه بالاتر میرود.

در این دما روغن یا سیال دور لبه میسوزد وکربن زیاد در موضع اب بندی کاسه نمد را دچار اختلال میکند.

خشک کار کردن از موارد دیگر خرابی کاسه نمد میباشد.

لنگی دینامیکی-ضریب اصطکاک-قطعات اب بندی-تماس شعاعی از دیگر موارد خرابی کاسه نمد ها هستند.
حمل  و نصب نادرست۳۰درصد-ساخت نادرست بدنه وشفت وکفیت نامناسب پرداخت سطح شفت۳۰درصد-اشتباه در تشخیص نشتی۱۵درصد-خرابی ذاتی کاسه نمد ۱۰درصد از عوامل مهم خرابی زود رس کاسه نمد میباشد.
کاسه نمدهای تفلونی از جهت مقاومت در برابر حرارت و مواد شیمیایی بر کاسه نمدهای الاستومری برتری دارند .
قاب خارجی این کاسه نمد فلزی میباشد که باید با چسب مخصوص اببندی نمود.

شیارهای انها به صورت یک جهته و حتما در جهت گردش شفت ماشین در نظر گرفت.این کاسه نمد ها در دمای-۶۰تا+۲۲۰با حداکثر سرعت ۳۰m/sتا فشار۱mpرا تحمل کنند.

کاسه نمدهای دوطرفه پنوماتیک

این واحد با تولید انواع کاسه نمد های دو طرفه پنوماتیک با متریالهای گوناگون را جهت مصارف مختلف که تعدادی از انها  به شرح زیر اعلام می شود :

انواع کاسه نمدهای آهن دار
انواع کاسه نمدهای آهندار همراه فنر فلزی
انواع کاسه نمدهای ضد روغن
انواع کاسه نمدهای ضد حرارت 
انواع کاسه نمدهای ضد مواد شیمیایی
انواع کاسه نمدهای  ضد اسید
انواع کاسه نمدهای  ضد مواد خورنده
انواع کاسه نمدهای  ضد آب شور دریا
انواع کاسه نمدهای سایشی و سایش بالا
انواع کاسه نمدهای فانوسی
انواع کاسه نمدهای محافظ یاتاقان
انواع کاسه نمدهای شیاردار
انواع کاسه نمدهای نسوز
انواع کاسه نمدهای کشاورزی
انواع کاسه نمدهای ماشین آلات راهسازی
انواع کاسه نمدهای مورد مصرف در مکانیکال سیلها
انواع کاسه نمدهای ماشین لباس شویی
انواع ابندهای به شکل کاسه نمد
طراحی انواع کاسه نمد مربوط به هر شافت مورد نظر
قالب سازی انواع کاسه نمد
انواع کاسه نمدهای مربوط به پالایشگاه 
انواع کاسه نمدهای مربوط به پتروشیمی
انواع کاسه نمدهای شرکت گاز
انواع کاسه نمدهای با متریالهای PTFE
انواع کاسه نمدهای EPDM
انواع کاسه نمدهای SILICON
انواع کاسه نمدهای NBR
انواع کاسه نمدهای  H-NBR
انواع کاسه نمدهای LEATHER
انواع کاسه نمدهای FELT

 لاستیک نیتریل(NBR):

 لاستیک نیتریل را می توان برای بیشترین موارد کاربرد در انواع کاسه نمدها پیشنهاد نمود. مخلوط استاندارد مواد نیتریلیک مقاومت بسیار خوبی در برابر روغن و گریس دارد.  فرمولهای مختلفی برای سوختها و  مایعات صنعتی به کار گرفته می شود که قادر است حرارت از منهای ۵۵ درجه سانتیگراد تا ۱۰۵ درجه سانتیگراد بطور مداوم و تا حرارت حداکثر ۱۵۰ درجه سانتیگراد بطور موقت کار کند.

 لاستیک پلی اکریلیک (ACM):

 ترکیبی است بر پایه لاستیک اکریلیک، این ترکیب گرانتر از ترکیبات NBR است. مزایای این ترکیب عمر ارتجاعی خوب و کارکرد طولانی در حرارت های بالا تا حدود ۱۵۰ درجه و در بعضی موارد تا حرارت ۱۸۰  درجه سانتیگراد می باشد، این نوع مواد مقاومت خوبی در برابر روغن های بر پایه EP و هیپوئید ها دارد، اما در حرارت پایین تر از منفی ۳۰ درجه سانتیگراد بازدهی خوبی ندارند.

 لاستیک سیلیکون(SI-MVQ):

 مهمترین رده کاربردی لاستیک سیلیکون را باید جایی پبدا کرد که انواع لاستیک های تشریح شده قبلی که دارای ثبات کم در مقابل حرارت بالا و حالت ارتجاعی کم در حرارت پائین می باشند. این لاستیک از حرارت منفی ۵۰۰ درجه تا حداکثر ۱۸۰ درجه سانتیگراد بازدهی خوبی دارد. این نوع مواد به دلیل خاصیت جذب روغن، اصطکاک و سایش را به حداقل رسانیده، به دلیل مزایای یاد شده پیشنهاد می گردد. از این مواد در تولید کاسه نمدهای عقب میل لنگ بهره گیری شود.

 فلورو الاستومر- ویتون (FPM):

 این لاستیک مقاومت خوبی در برابر انواع روغن های شیمیایی، سوختها و تغییرات آب و هوایی در حدود مقاومت حرارتی از منفی ۳۰ تا ۲۲۵ درجه سانتیگراد میباشد، ولی بخاطر قیمت بالای این نوع مواد  پیشنهاد می گردد زمانی از این مواد استفاده نمایید که مواد دیگر پاسخگوی کار نباشد .

 کلروپرن (بای پرن):

 این ترکیب کارائی خوبی از حرارت منفی ۴۵ تا ۱۰۰ درجه سانتیگراد، مقاومت عالی در برابر زمان و اثر اوزن و تاثیر آب و هوایی دارد. در مقابل شعله مقاوم میباشد، مقاومت خوب در برابر متورم شدن در داخل روغن های معدنی و روغن های آب گونه (سمی – بیرنگ) و الکلها را دارا می باشد. این مواد زمانی مورد مصرف قرار می گیرد که نیاز به مقاومت در برابر روغن و شرایط آب و هوایی باشد.

 پولیورتان (اورپان):

 این نوع مواد از حرارت منفی ۵۰ تا ۷۰ درجه سانتیگراد قابلیت کاردهی دارد. دارای قدرت بالای کششی و مقاومت در برابر سایش، پارگی، اوزن، تاثیرات آب و هوا و همچنین مقاوم در مقابل متورم شدن در داخل روغن های معدنی، گریس و هیدروکربن های الیافی می باشد. بهترین کاربرد مواد فوق برای فشارهای زیاد هیدرولیکی و پاک کننده های داخلی می باشد.

 نمد (FELT):

این مواد عموما برای جلوگیری ورود خاک، جرم، کثیفی و ریختن و پاشیدن تناوبی روغن به مقدار کم و زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. کاربرد آن برای کار دائمی و کار روی شفت های لنگ پیشنهاد نمی شود.

 چرم (LEATHER):

این نوع کاسه نمد بدلیل جذب خوب روغن و چربی دارای مقاومت سایشی خیلی زیاد است و سرویس خوبی برای سطوح ناصاف و شفت های کهنه و سائیده شده می دهد. چرم از منفی ۷۰ درجه تا ۱۰۰ درجه سانتیگراد در برابر حرارت مقاومت دارد.

شکل
شرح

کاسه نمد لاستیکی دولبه

کاسه نمد لاستیکی یک لبه

کاسه نمد فلزی دو لبه پشت باز

کاسه نمد فلزی دولبه پشت بسته

کاسه نمد فلزی یک لبه پشت بسته

کاسه نمد فلزی یک لبه پشت باز

کاسه نمد لاستیکی دو فنره

کاسه نمد فلزی دو فنره پشت باز

کاسه نمد فلزی دو فنره پشت بسته

کاسه نمد لاستیکی یک لبه بدون فنر

کاسه نمد فلزی یک لبه پشت بسته بدون فلز

کاسه نمد فلزی یک لبه پشت باز بدون فلز

کاسه نمد فلزی دو لبه پشت بسته بدون فلز
 
کاسه نمد لاستیکیدو لبه وسط شیاردار
 
کاسه نمد دو لبه فلزی پشت بسته لبه وسط شیاردار

کاسه نمد لاستیکی دو لبه پشت شیاردار
 

کاسه نمد لاستیکی یک لبه پشت شیاردار

کاسه نمد لاستیکی فنر باز که قسمت بیرونی کار انجام می دهد
 
کاسه نمد لاستیکی پشت شیاردار بدون فنر
 
کاسه نمد یک لبه لاستیکی پشت شیاردار بدون فنر
 
 
 
 

 
 
 
 

نظرات شما عزیزان

خطای پایگاه‌دادهٔ وردپرس : [Duplicate entry '0' for key 'PRIMARY']
INSERT INTO `lhjfkjbwe_postmeta` (`post_id`, `meta_key`, `meta_value`) VALUES (7860, '_elementor_inline_svg', '<svg xmlns=\"http://www.w3.org/2000/svg\" width=\"100\" height=\"5\" viewBox=\"0 0 100 5\" fill=\"none\"><line x1=\"97.5\" y1=\"2.5\" x2=\"19.5\" y2=\"2.50001\" stroke=\"url(#paint0_linear_275_612)\" stroke-width=\"5\" stroke-linecap=\"round\"></line><line x1=\"8.5\" y1=\"2.5\" x2=\"2.5\" y2=\"2.5\" stroke=\"#F69095\" stroke-width=\"5\" stroke-linecap=\"round\"></line><defs><linearGradient id=\"paint0_linear_275_612\" x1=\"50.3482\" y1=\"2.36541e-05\" x2=\"17\" y2=\"3.36934e-05\" gradientUnits=\"userSpaceOnUse\"><stop stop-color=\"#ED242E\"></stop><stop offset=\"1\" stop-color=\"#F79095\"></stop></linearGradient></defs></svg>')

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جستجو مطالب
جستجو کردن

خطای پایگاه‌دادهٔ وردپرس : [Duplicate entry '0' for key 'PRIMARY']
INSERT INTO `lhjfkjbwe_postmeta` (`post_id`, `meta_key`, `meta_value`) VALUES (7860, '_elementor_inline_svg', '<svg xmlns=\"http://www.w3.org/2000/svg\" width=\"100\" height=\"5\" viewBox=\"0 0 100 5\" fill=\"none\"><line x1=\"97.5\" y1=\"2.5\" x2=\"19.5\" y2=\"2.50001\" stroke=\"url(#paint0_linear_275_612)\" stroke-width=\"5\" stroke-linecap=\"round\"></line><line x1=\"8.5\" y1=\"2.5\" x2=\"2.5\" y2=\"2.5\" stroke=\"#F69095\" stroke-width=\"5\" stroke-linecap=\"round\"></line><defs><linearGradient id=\"paint0_linear_275_612\" x1=\"50.3482\" y1=\"2.36541e-05\" x2=\"17\" y2=\"3.36934e-05\" gradientUnits=\"userSpaceOnUse\"><stop stop-color=\"#ED242E\"></stop><stop offset=\"1\" stop-color=\"#F79095\"></stop></linearGradient></defs></svg>')

جدیدترین مطالب

خطای پایگاه‌دادهٔ وردپرس : [Duplicate entry '0' for key 'PRIMARY']
INSERT INTO `lhjfkjbwe_postmeta` (`post_id`, `meta_key`, `meta_value`) VALUES (7860, '_elementor_inline_svg', '<svg xmlns=\"http://www.w3.org/2000/svg\" width=\"100\" height=\"5\" viewBox=\"0 0 100 5\" fill=\"none\"><line x1=\"97.5\" y1=\"2.5\" x2=\"19.5\" y2=\"2.50001\" stroke=\"url(#paint0_linear_275_612)\" stroke-width=\"5\" stroke-linecap=\"round\"></line><line x1=\"8.5\" y1=\"2.5\" x2=\"2.5\" y2=\"2.5\" stroke=\"#F69095\" stroke-width=\"5\" stroke-linecap=\"round\"></line><defs><linearGradient id=\"paint0_linear_275_612\" x1=\"50.3482\" y1=\"2.36541e-05\" x2=\"17\" y2=\"3.36934e-05\" gradientUnits=\"userSpaceOnUse\"><stop stop-color=\"#ED242E\"></stop><stop offset=\"1\" stop-color=\"#F79095\"></stop></linearGradient></defs></svg>')

عضویت در خبرنامه
فروشگاه

Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/rshsir/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/rshsir/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/rshsir/pu...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/rshsir/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35