Notice: file_put_contents(): write of 8192 bytes failed with errno=122 Disk quota exceeded in /home/rshsir/public_html/wp-content/plugins/elementor/core/files/base.php on line 194

Warning: file_put_contents(): Only -1 of 33656 bytes written, possibly out of free disk space in /home/rshsir/public_html/wp-content/plugins/elementor/core/files/base.php on line 194

خطای پایگاه‌دادهٔ وردپرس : [Duplicate entry '0' for key 'PRIMARY']
INSERT INTO `lhjfkjbwe_postmeta` (`post_id`, `meta_key`, `meta_value`) VALUES (7981, '_elementor_css', 'a:6:{s:4:\"time\";i:1713988955;s:5:\"fonts\";a:5:{i:0;s:25:\"iranyekanwebregular_FaNum\";i:1;s:22:\"iranyekanwebbold_FaNum\";i:8;s:27:\"iranyekanwebextrabold_FaNum\";i:9;s:17:\"IRANSansWeb_Light\";i:12;s:23:\"IRANSansWeb_FaNum_Light\";}s:5:\"icons\";a:5:{i:0;s:3:\"svg\";i:4;s:10:\"fa-regular\";i:5;s:8:\"fa-solid\";i:8;s:0:\"\";i:15;s:9:\"fa-brands\";}s:20:\"dynamic_elements_ids\";a:1:{i:0;s:8:\"318a47ee\";}s:6:\"status\";s:4:\"file\";i:0;s:0:\"\";}')


Notice: file_put_contents(): write of 8192 bytes failed with errno=122 Disk quota exceeded in /home/rshsir/public_html/wp-content/plugins/elementor/core/files/base.php on line 194

Warning: file_put_contents(): Only -1 of 25353 bytes written, possibly out of free disk space in /home/rshsir/public_html/wp-content/plugins/elementor/core/files/base.php on line 194

خطای پایگاه‌دادهٔ وردپرس : [Duplicate entry '0' for key 'PRIMARY']
INSERT INTO `lhjfkjbwe_postmeta` (`post_id`, `meta_key`, `meta_value`) VALUES (7944, '_elementor_css', 'a:6:{s:4:\"time\";i:1713988955;s:5:\"fonts\";a:5:{i:0;s:17:\"فونت دانا\";i:3;s:27:\"iranyekanwebextrabold_FaNum\";i:4;s:23:\"IRANSansWeb_FaNum_Light\";i:5;s:22:\"iranyekanwebbold_FaNum\";i:7;s:25:\"iranyekanwebregular_FaNum\";}s:5:\"icons\";a:3:{i:0;s:8:\"fa-solid\";i:3;s:3:\"svg\";i:6;s:0:\"\";}s:20:\"dynamic_elements_ids\";a:2:{i:0;s:8:\"68c5ec47\";i:1;s:7:\"bfeb783\";}s:6:\"status\";s:4:\"file\";i:0;s:0:\"\";}')

انواع کاسه نمد در مدارهای روغن کاری موتور، کاسه نمد مناسب و کنترل نشتی سیستم روغن کاری

وبلاگ

سیستم روغن کاری

کاسه نمد مناسب برای کنترل نشتی در سیستم روغن کاری

انواع مدارهای روغن کاری موتور :

در این مقاله سعی در معرفی بهترین کاسه نمد در سیستم روغن کاری داریم.

مدار های سیستم روغن کاری موتور ماشین­ ها معمولا بر اساس محل قرارگیری فیلتر روغن در مدار به دو نوع کلیسری و موازی دسته بندی می­شود.

با توجه به این نکته که مکانیزم میل سوپاپ و میل لنگ همواره در حال دوران می باشند از این رو بدون روغن کاری مناسب قادر به انجام وظیفه خود نمی­باشند. سیستم روغن کاری وظیفه ارسال روغن به اینمکانیزم­ها را دارد تا عمل روغن کاری در این بخش­ها به صورت کامل انجام شود.

به دلیل عملکرد بهتر سیستم روغن کاری و کنترل بهتر دمای این سیستم در برخی از ماشین­ها از خنک کن روغن که به سیستم خنک کاری متصل می­باشد استفاده می­کنند. در این ماشین­ها سیستم روغن کاری در ارتباط با سیستم خنک کاری می­باشد از این رو عملکرد هر یک از این سیستم­ها و اجزای مشترک آنها (خنک کن روغن) بر دیگری تأثیرگذار می­باشد.

بررسی سیستم روغن کاری

در داخل فیلتر روغن­ها معمولا از دو نوع سوپاپ کنار گذر و سوپاپ یک طرفه استفاده می­شود.

روش بررسی سیستم روغن کاری بدون باز کردن اجزای آن عبارت اند از:

– قسمت های مختلف سیستم روغن از نظر نشتی بررسی شود.

-کیفیت روغن موتور از نظر نفوذ آب در مدار روغن کاری بررسی شود.

– مایع خنک کاری از نظر وجود روغن در آن مورد بررسی قرار گیرد.

– عملکرد چراغ اخطار فشار روغن مورد بررسی قرار گیرد.

– تست فشار سنجی مدار انجام شود.

– تست نشتی مدار خنک کن روغن انجام شود.

– بررسی صدای غیر عادی از قسمت های مختلف سیستم روغن به ویژه پمپ، فیلتر روغن، شیر و

پره­های VVT و تایپت­های هیدرولیکی

کنترل نشتی سیستم روغن کاری

– نشتی روغن به مجاری مایع خنک کاری

این نشتی باعث نفوذ روغن به مدار خنک کاری و یا عکس آن می­شود. با توجه به این نکته که نشتی در مدار پر فشار روغن و یا مجاری کم فشار (مجاری برگشت روغن به کارتر) اتفاق می افتد می­تواند باعث مشاهده آب در مجاری روغن و کارتر و شیری شدن روغن و یا نفوذ روغن به مدار خنک کاری و رادیاتور شود.

علل اصلی این نشتی را می­توان آسیب دیدن واشر سرسیلندر، ترک داشتن بلوک و سر سیلندر و یا معیوب بودن خنک کن روغن بیان نمود.

بررسی صدای غیرعادی از قسمت های مختلف سیستم روغن کاری

از موارد دیگر بررسی سیستم روغن کاری، صدای غیر عادی عملکرد این سیستم و اجزای آن می باشد کهمی­توان برخی از دلایل صداهای غیر عادی را به شرح زیر بیان نمود:

۱- شل بودن پیچ های اتصال لوله­های صافی روغن سر پمپ به پمپ (نشتی و فرار روغن در ورودی پمپ)

۲-شل بودن پیچ های اتصال پمپ به بدنه در قسمت خروجی پمپ (نشتی و فرار روغن از مجرای خروجی پمپ)

۳- وجود هوا در سیستم (کف کردن روغن)

۴- پر نشدن تایپیت­های هیدرولیکی (به دلیل نشتی روغن آنها)

۵- عمل نکردن صحیح VVT به دلیل فرار روغن از بین پره­های آنها و ساییدگی سطوح آب بندی آنها و یا

گرفتگی مجاری روغن شیر VVT

۶- گرفتگی و عملکرد ضعیف فیلتر روغن

بررسی نداشتن نشتی خنک کن روغن

بررسی خنک کن نیز شامل دو بخش نشتی ظاهری و نشتی نفوذ روغن به مجاری آب آن می­باشد که نشتیظاهری مربوط به بررسی­های اولیه می­­باشد.

روش کنترل مجموعه پمپ روغن

صافی پمپ روغن و لوله­های آن از نظر ترک، گرفتگی مجاری آن مورد بررسی قرار گیرد و در صورت لزوم تعویض شود.

نحوى خارج کردن کاسه نمد سوپاپ

سیستم روغن کاری

ساق سوپاپ را تمیز کنید تا هنگام بیرون کشیدن داخل گیت خط نیاندازد.

سوپاپ را خارج نموده و به ترتیب در قطعه چوب شماره گذارى شده قراردهید.

نحوه خارج کردن سوپاپ ها

سیستم روغن کاری

نظرات شما عزیزان

خطای پایگاه‌دادهٔ وردپرس : [Duplicate entry '0' for key 'PRIMARY']
INSERT INTO `lhjfkjbwe_postmeta` (`post_id`, `meta_key`, `meta_value`) VALUES (7860, '_elementor_inline_svg', '<svg xmlns=\"http://www.w3.org/2000/svg\" width=\"100\" height=\"5\" viewBox=\"0 0 100 5\" fill=\"none\"><line x1=\"97.5\" y1=\"2.5\" x2=\"19.5\" y2=\"2.50001\" stroke=\"url(#paint0_linear_275_612)\" stroke-width=\"5\" stroke-linecap=\"round\"></line><line x1=\"8.5\" y1=\"2.5\" x2=\"2.5\" y2=\"2.5\" stroke=\"#F69095\" stroke-width=\"5\" stroke-linecap=\"round\"></line><defs><linearGradient id=\"paint0_linear_275_612\" x1=\"50.3482\" y1=\"2.36541e-05\" x2=\"17\" y2=\"3.36934e-05\" gradientUnits=\"userSpaceOnUse\"><stop stop-color=\"#ED242E\"></stop><stop offset=\"1\" stop-color=\"#F79095\"></stop></linearGradient></defs></svg>')

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جستجو مطالب
جستجو کردن

خطای پایگاه‌دادهٔ وردپرس : [Duplicate entry '0' for key 'PRIMARY']
INSERT INTO `lhjfkjbwe_postmeta` (`post_id`, `meta_key`, `meta_value`) VALUES (7860, '_elementor_inline_svg', '<svg xmlns=\"http://www.w3.org/2000/svg\" width=\"100\" height=\"5\" viewBox=\"0 0 100 5\" fill=\"none\"><line x1=\"97.5\" y1=\"2.5\" x2=\"19.5\" y2=\"2.50001\" stroke=\"url(#paint0_linear_275_612)\" stroke-width=\"5\" stroke-linecap=\"round\"></line><line x1=\"8.5\" y1=\"2.5\" x2=\"2.5\" y2=\"2.5\" stroke=\"#F69095\" stroke-width=\"5\" stroke-linecap=\"round\"></line><defs><linearGradient id=\"paint0_linear_275_612\" x1=\"50.3482\" y1=\"2.36541e-05\" x2=\"17\" y2=\"3.36934e-05\" gradientUnits=\"userSpaceOnUse\"><stop stop-color=\"#ED242E\"></stop><stop offset=\"1\" stop-color=\"#F79095\"></stop></linearGradient></defs></svg>')

جدیدترین مطالب

خطای پایگاه‌دادهٔ وردپرس : [Duplicate entry '0' for key 'PRIMARY']
INSERT INTO `lhjfkjbwe_postmeta` (`post_id`, `meta_key`, `meta_value`) VALUES (7860, '_elementor_inline_svg', '<svg xmlns=\"http://www.w3.org/2000/svg\" width=\"100\" height=\"5\" viewBox=\"0 0 100 5\" fill=\"none\"><line x1=\"97.5\" y1=\"2.5\" x2=\"19.5\" y2=\"2.50001\" stroke=\"url(#paint0_linear_275_612)\" stroke-width=\"5\" stroke-linecap=\"round\"></line><line x1=\"8.5\" y1=\"2.5\" x2=\"2.5\" y2=\"2.5\" stroke=\"#F69095\" stroke-width=\"5\" stroke-linecap=\"round\"></line><defs><linearGradient id=\"paint0_linear_275_612\" x1=\"50.3482\" y1=\"2.36541e-05\" x2=\"17\" y2=\"3.36934e-05\" gradientUnits=\"userSpaceOnUse\"><stop stop-color=\"#ED242E\"></stop><stop offset=\"1\" stop-color=\"#F79095\"></stop></linearGradient></defs></svg>')

عضویت در خبرنامه
فروشگاه

خطای پایگاه‌دادهٔ وردپرس : [Duplicate entry 'elementor_log' for key 'option_name']
INSERT INTO `lhjfkjbwe_options` (`option_name`, `option_value`, `autoload`) VALUES ('elementor_log', 'a:1:{s:32:\"a86135e1430faa57cf2f24ace991954c\";O:31:\"Elementor\\Core\\Logger\\Items\\PHP\":9:{s:7:\"\0*\0file\";s:73:\"/home/rshsir/public_html/wp-content/plugins/elementor/core/files/base.php\";s:7:\"\0*\0line\";i:194;s:7:\"\0*\0date\";s:19:\"2024-04-24 20:02:35\";s:7:\"\0*\0type\";s:7:\"warning\";s:10:\"\0*\0message\";s:84:\"file_put_contents(): Only -1 of 25353 bytes written, possibly out of free disk space\";s:7:\"\0*\0meta\";a:1:{s:5:\"trace\";a:1:{i:0;a:3:{s:8:\"function\";s:8:\"shutdown\";s:5:\"class\";s:29:\"Elementor\\Core\\Logger\\Manager\";s:4:\"type\";s:2:\"->\";}}}s:8:\"\0*\0times\";i:1;s:14:\"\0*\0times_dates\";a:1:{i:0;s:19:\"2024-04-24 20:02:35\";}s:7:\"\0*\0args\";a:5:{s:4:\"type\";s:7:\"warning\";s:7:\"message\";s:84:\"file_put_contents(): Only -1 of 25353 bytes written, possibly out of free disk space\";s:4:\"file\";s:73:\"/home/rshsir/public_html/wp-content/plugins/elementor/core/files/base.php\";s:4:\"line\";i:194;s:5:\"trace\";b:1;}}}', 'no') ON DUPLICATE KEY UPDATE `option_name` = VALUES(`option_name`), `option_value` = VALUES(`option_value`), `autoload` = VALUES(`autoload`)


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/rshsir/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/rshsir/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/rshsir/pu...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/rshsir/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35